Sabaha karşı ateşi vardı biz de eşimle biraz hasta gibiydik ben tam hasta olamadım halsizlik vesaire var çok şükür benimki ilerlememişti ama kızım bugün sabaha karşı 38.7 olarak ateşi oldu bir güzel hemen ılık su ile yıkadım birazcık mama verip calpol içirdim ama bir 5 dakika sonra falan hemen kursta şurubu da kusmuş olur değil mi kızlar,? (Birinci sorum bu )
2 . doğal ateş düşürücü olarak ne yapabilirim?
Şimdi daha iyi ama ateşi birazcık 38 olmuş yine 36.7′ye düşmüştü. Bir şey yemek istemiyor çok şükür şu anlık kusmamız yok. Bir şey yemezse nasıl ilaç vereceğim Ne yapacağım bilmiyorum kızlar yardım edin.