Merhabalar🌸 benim bebeğim 2 aylık ve 2 aydır anne sütü sarılığı vardı yeni geçti. Ancak 1 ay önce verdiğimiz kanda alt değeri normal (58) çıkarken şimdiki kanda alt değeri 99 çıktı. Karaciğer ultrasonda da sıkıntı çıkmadı. Doktor 1 hafta sonra tekrar tahlile bakacak. Bu durumu yaşayanlar var mıdır ya da bilen?