Elif_98 hiç belli olmuyor ben çok korunmadim 2 ay korundum bıraktım hapı 3 4 ay da öyle bekledim şuan kızım küçük ama ileri de bende kardeşi olsun istiyorum gibi korunmayı bırakınca ne zaman olacak onu da Allah bilir belki yıllarca olmayacak belki 1 ay belki 1 yıl onun ömrü ne zaman yazılırsa o zaman gelir. Rabbım isteyen herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmadın evlat çok guzelnve çok özel bisey tabi kıymetini bilene 🌺 testi adet gecikmesinden sonra yapın ben erken yaptım negatif çıktı sonra regl olmayınca anladım.megersem bebisim varmış