@organikirmik moral bozmak gibi olmasın ama evet çok zor. nadir de olsa haftasonu veya akşamları bilgisayarı açıp ufak tefek işlerimi yapmak zorunda kalıyorum. Oğlum dibimde bitiyor hemen ve beş dakikalık işim 15 dakikaya falan çıkıyor. Eğer uzun süreli çalışmalar yapacaksınız çok zorlanırsınız