organikirmik benim kızım ek gıdadan sonra aşırı kabız olmuştu. Artık 1 yemek kaşığı zeytinyağ erik kayısı işe yaramıyordu dulcosoft diye şurup var onu aldık o da işe yaramadı, eşimin kuzeni yurtdışından fitil getirdi o da işe yaramadı tam 14 gün hiç yapamadı doktor lavman yapamayız çok küçük dedi kendi kendine yapmasını sağla bir şekilde dedi. Her gün aç karnına kayısı ve su 3 öğün verdim ve sürekli çorba içirdim mecburen çok afedersiniz koyun kakası gibi yapmaya başladı sonra düzeldi çok zor geçmiş olsun