selinkumsal10 ne zaman istersem verir, ayda diye bir şey yok 😂, bende çok istemem zaten harcamam olmaz kuaförüm olmaz, masraflik hiç bir şeyim yok sadece yer gezer tozarim, evin alışverişini o yapar bende kendime çocuğuma yaparım gereksiz hiç bir şey almam fuzuli harcamalar yapmam doğru düzgün para harcamam kıyamıyorum çünkü 🤣🤣biriktirip biriktirip altın almak istiyorum, ama şuan hamileyim topluyorum son bir ay kala kendim ve bebeğim için alışveriş yapcam