Fotoğraf çekmek için uzun kollu mayosunu giydirdikten sonra kızarıklık oluştu 2 ay öncede giydirmiştim birşey olmamıştı ama bu sefer tam oldu sıktı biraz mayoda naylonumsu gibi aslında. Tahrişten dolayımı acaba düne göre kızarıklığı hafifledi hastaneler tıklım tıklım pek gitme taraftarı değilim nemlendirici kremler sürüyorum 