mbabygirlm Bugün elime ulaştı kızım yapıyor ama felaket yapıyor 😀😀😀 tüm serisini alıp memnun olan var mı
organikirmik mbabygirlm jelly sticker seti almıştım ben de 4 kitap, oğlum tabii daha küçük henüz yediği aşamada ama hepsini almama çok da gerek yokmuş demiştim büyüyünce fikrim değişir mi bilmem 😅
Deletedmom_216 mbabygirlm bende aldim ondan oglum daha onu anlayip yapamiuo ama canim skildikca ben yapiyorum 😂 cok eglenceli canim nabim yani azcik eglenmeyek mi 😂
Minnakordek Hiç gerek yok o kadar güzel kitaplar varki bence şimdiden meraklı minik ile Minika çocuk dergilerine abone olup biriktirebilirsin çok seviyorlar sürekli yeni dergiler falan zamanı geldikçe zaten fazla fazla alırsınız
Minnakordek mbabygirlm dergiyi soruyorsaniz Tübitak meraklı minik yazıp aratın yıllık abonelik alın cok uygun zaten her ay eve gelir Minika çocuk da aynı şekilde her ay geliyor biriktirin yaşı gelince beraber etkinlik yaparsınız sticerlari az oynayıp sağa sola atıyorlar benimki öyle yani başta çok sevdi sonra her yana yapıştırdı ben de toplayıp toplayıp çöpe attım velhasıl ilk etap için çok güzel
mbabygirlm Deletedmom_216 valla bende çok beğendim çok eğlenceli ama kızım sağa sola yapıştırıyor hepsini tek sayfaya yapıştırmış😀 akşam düzeltirim uyuyunca artık az da ben oynarım😀 bizim zamanımızda yoktu şimdi çocuklar çok şanslı