Anne sütü alan bebeğim göğsümü ısırdı ve sündürdü sızlama vardı emmeye devam etti o memeden ve kakasında hafif pembe kan oldu 20 dakika sonra .. nasıl denk geldi ise aynı zamanda o kaka mumuslu ve yeşil bu konuda tecrübesi olan varmı . Allerji ise bugüne kadar neden olmadı bebeğim 4 aylık ve 1 saat önce yaptığı kaka gayet normalken bu memeyi emdikten sonra niye böyle kafam karıştı pazartesi doktor kontrolümüz var o yüzden memeden gelmiştir diye başka doktora gitmek istemiyorum. Biraz araştırdım meme yaralarında böyle oluyormuş ama yinede içim rahat etmedi