3 ay 11 günlük bebegim bir kaç gündür uyandırmaya çalışırken zorlanıyorum bazende uyandıktan sonra ayaklarının ustune hafif bastırıyorum ama basmıyor hissiz gibi sonradan kendine geliyor normalde hareketlerinde bir sorun yok ama uyandığında ni kac sefer bu sekil oldu doktora sorduğumda bazen olabilir dedi ama ben endişeleniyorum basına gelen var mı?