Hayal123
[bilinmeyen] bende şimdi bunu soracaktım mama yerken ağlıyor ben gazdan olduğunu düşünmüştüm 🙄
Asli91
[bilinmeyen] ben 1.ayından beri sma kullanıyorum. Kabızlık yaşamadık. Başta aptamil kullanıyodum doktor şeker oranı fazla dedi bıraktım. Annemde bana sma kullanmış eski mamalardan olduğu için bide anne sütüne yakın olduğu için onu kullanıyorum.
Melaike
[bilinmeyen] golden goat kullanıyorum bende. Memnunum 🙏🏼
Gnc16
Aptamil verdıler hastanede ılk bnde eve aptamıl aldım ama yararını gormezsem degıstırıeım bıde yazık bır kutu bosa gıdecek cok pahalı bıtmeden degıstırmeyım dıyorum daha sonra smilac dusunuyorm veya sma
Umudumm
Bebelac gold
ogrtsfre
[bilinmeyen] İnstagramda mühendisinoğlu adlı bloğu takip etmeni tavsite ederim. Bebek için olan bütün ürünleri en ince ayrıntısına kadar inceleyip, o listelerden yıldızlı ürünleri oluşturuyor. Ordaki tabloya göre anne sütüne en yakın mama hipp. Diğer bütün mamalarda nişasta olduğu için hem köpürüp gaz yapıyor hemde sağlıksız kilo aldırıyor. Hipp,in içinde nişasta yok ve çok besleyici bir mama. Tadı diğer mamalara göre daha tatsız olduğu için bebekler kolay kolay sevmiyorlar bu mamayı ama değiştirmek yerine alıştırmanı öneririm.
ikos58
[bilinmeyen] ben hep golden goat kullandım ama benım oglum da son zamanlar kustu ve mamayı ıstememeye basladı hıpp e gectım kusma kesıldı sızde tam tersı yapabılırsınız ben golden dan cok memnundum
Servet
[bilinmeyen] benım bebeğim hiç emmedı bebelac kullandım sonra aptamıle geçtim oğlum içmedı kakasının rengi depişti yine bebelac a geçtim.
Mtg
[bilinmeyen] kac aylik bebeginiz bizde hipp kullaniyorz iki gundur benimkide mama icmek istemiyor mamayla ilgisi oldugunu dusunmuyorm ben ama bebegim 4 ay 20 gunluk
Ipekbocegi
[bilinmeyen] kesinlikle hipp benim abim ve kiz kardesim eczacilar anne sutune en yakini hipp ayrica ben sut arttici cayini kullaniyorum oda cok guzel
Servet
[bilinmeyen] ınsallah
Asli91
[bilinmeyen] bebeğiniz kaç aylık. Benim kızım 3.ayına girdikten sonra 1 hafta kadar mamasını yemek istemiyodu zorla yediriyodum. Kusma olmadı gerçi bizde. Belki bi süreliğine red ediyodur.
Asli91
[bilinmeyen] o dönem bizde yaşamıştık yemek istemiyodu. Kucakta dolaştırarak yedirdim. Uykusunda sorunsuz yiyodu ama.
Pk_
Bebelac gold kullanıyorum şu an memnunum 👍🏻
Kubra34
[bilinmeyen] Benimki de yerken sürekli aglıyor mama kaynaklı düşündüm hipp combioticti değiştim sma aldım sonra normal hiip aldım gene aynıydı yani mamadan kaynaklanmadıgını anladım sonra gittim biberonu mu sevmedi acaba dedim dr braws kullanıyordum avent aldım 2delikli onda zorlandı yerken ama gene agladı yani doktora gitmeyi bekliyorum
myangel
Ben similac kullanıyorum. Şuan memnunum kabızlık yaşamadık. Gazlandı bebeğim ama mamadan mı bilmiyorum. Similac kullanan hiç yok mu