3 senedir. Happy mom + happy kids kullanıcısıyım. 3 ay da bir bu postlar açılıyor. Her konunun etiketi mevcut. Evet, ama herkes her posta yazmak zorunda değil. Özellikle sağlık postuna cevap beklenmesi aşırı garip geliyor bana. Ben oğlumun hastalığı ile aynı şeyi yaşayan çocukların annelerine yorum atıyorum. O da yüzeysel. Kesin bir ifade nadir kullanırım. Tabii burası bilgi paylaşma platformu olabilir. Fakat, sohbet etiketi mevcut. Biz kadınlar buraya stres atmaya da giriyoruz. Ayrıca postlar aşağıda kalıyor. Dakika da 10 post açılıyor burada. Yorum yaparak üstte tutun. Bilgisi olan ya da yazmak isteyen herkes yazacak zaten. Birde sabite alınan bir konu hakkında ya da açılan bir konu hakkında bir post varken. Başkası tutup aynı konuyu açınca ben girip ilk açılana yorum atarım. Her aynı konuya aynı cevabı vermek istemem. Herkes vakti kadar aktif burada.