Kubraerdal Kızlar 10 günlük bebeğim var emziriyorum yarım saat geçmeden kakasını yapıyo normal mi sizce
Meeerveunal Kubraerdal normal canım benim bebeğim ilk 2 3 hafta emmeden önce yapıyordu değiştirip emziriyordum emerken tekrar yapıyordu değiştiriyodum yarım saat içinde bi daha yapıyordu
Mrymtny Kubraerdal bizde de aynısı olurdu. Sizin kadar ken 2 saatte bir gece kalkardık önce altını alırdık sonra emzirirdim daha emZirirken kakasını yapardı hadiiiii dön başa.