pnarkrd 4 Eylül benim 10 Eylül oglumun doğum günü okullar açılmadan yapmak istiyorum 7 sinde menü için öneri alabilirim sizin bebislerin doğum günü ne zaman 🫶🏻
gizememre pnarkrd dün akşam yaptım sarma , patatesli börek , cupkek , doğum günü pastası , makarna salatası , kendi yaptığım pasta , kurabiye bu şekilde yaptık
ecempeker pnarkrd 4 Eylül oğlumın 26 eylğl benim doğum günüm valla aile arası bi pasta keseriz diye düşündük hatırlamıcak etmicek çünkü yani biraz daha büyüyünce biişier yaparım diye düşündüm
pnarkrd gizememre pasta varken k Cupkek fazla olmazmi aynı şey ya yenmez boşa gider diye korkmuyor değilim
pnarkrd ecempeker evet bende aile arası yapicam diye düşünüyorum bı kaç süsleme ve hediyelik aldım sadece
ecempeker pnarkrd valla bişi almadım onun yerine gezdik tozduk yine Ogün öyle yaparız anı kalır eder işte
pnarkrd gizememre tam kestiremiyorum gelecek kişileri fazlada yapmak istemiyorum az ve çeşitli olsun diyorum kalırsa hani biz yeriz diye
pnarkrd ecempeker bı anı kalmasını istiyorum hatirlamasada albümünde ani olarak saklamak hoşuma gider büyüyünce bakmak falan