Evlatkokusu234 Kızlar bebegım 1 yasında tutunup kalkıyo yuruyo bi 20 adım falan sonra emeklemeye gecıyo yurumeyw cok heveslı ama denge kuramıyo daha tek elımı tutup yuruyo gayet guzel acaba sızın bebeklerınız bu aşamada nezaman basladı özgur yurumeye
Hll20 Evlatkokusu234 canım masallah iyi bile. İlk oglum 14 aylkken tutunarak kalkıyor yürüyordu. Her bebek aynı olmuyor. Saglkli olsunda varsn gec yürüsün hic endiselenme.
Kezban_demir90 Evlatkokusu234 böyle sevdiği şeyleri önüne koyarsanız daha iyi olur ben öyle yapmıştım yaşına girmeden yürümeye başladı oğlum 🌸
Evlatkokusu234 Hll20 oyle tanı canım sadece heyecanlı oluyorum ve merak edıyorum okadar 😂 benım ıcın gec erken yürümüş hıc farketmıyo