momikaa Hani erkek çocuk anneye düşkün oluyordu oğlum babasına daha düşkün sürekli kuyruk gibi peşinden ayrılmıyor tuvalete bile giremiyor eşim 😄 şu sıralar da bana git diyor babasını istiyor sadece eşime sarılsam kafasına vuruyor yada eşim bana sarılıp güzel bir şey söylese yine kafasına vuruyor. Eşime kocam diye seslendim o da kocam diyor oğlum o senin baban benim kocam diyorum hayır efenin kocası dedi ya komik geldi güldüm ama normal mi acaba bu kadar babacı olması 28 aylık bu arada
uykusuzanne__ momikaa oğlum çok babacı değildir ama eşim bana sarılsın hemen gelir beni iter yapma der küser oğlum😂
EgemenAtam momikaa Benimki de ayni ya ya..Oglum 27 aylik umudum kalmadi buyudukce daha da babaci oluyor😂Tabiki guzel babasi evdeyken nefes aliyoruz ama beni yanina bile yakinlastirmiyor babasi varken mesela baba yedirsin babayla uyumak istiyorum diye mizlaniyor surekli..Bir de farkettim ki babasi evdeyken 2 yas sendromu daha da top seviyede oluyor
Birprensannesii__ momikaa Benim oğlum 3,4 aylıkken bana o kadar düşkündü ki.Şuan 10 aylık tam babacı acaba az görüyorlar diye mi neden böyle oldu ki😅
momikaa yavruaslanlar bende geçici olduğunu düşünüyorum babasını bu kadar sevmesi güzel ama bazen kıskanıyorum ya 😬
alpaslanmom_ Oğlum 6 aylık sürekli anni anni diyor geçen babası kızdı hep anni diyorsun şimdi babababa diyor babasını görünce bir gülmeler bir kahkahalar o anni olayları gözümü boyamakmış 😀😀😀
fdn25 alpaslanmom_ ayy benimkide tam altı aylık bugünlerde hep bababa bıpp bığğğ gibi sesler çıkarıyor ve sürekli bağırıyor sizinde öylemi ?
momikaa alpaslanmom_ ayyy minnoş o anniii lafı bile eritiyor insanı bizimki de annecim diye hitap ediyor bana ama babası bambaşka bir yerde onun için gözle görülür bir şekilde ♥️
momikaa EgemenAtam bizimki de uyutmaya götürüyorum ağlıyor babaaa diye babası balkona çıksa ağlıyor tuvalete girse ağlıyor bazen eşime diyorum ki sen evde olmadığında daha sakin bu çocuk sanırım nazı babaya geçtiği için sürekli mızmız oluyorlar
fdn25 momikaa oğlum tam altı aylık babası eve geldiği zaman benim yüzüme bakmaz, hayran hayran onu izler, heyecanlanır, onun kucağında oturmayı çok sever, ağlama krizlerinde onda sakinleşir sadece belki büyüdükçe değişir 🤷🏻♀️
Aklimideliricem Benim iki oğlan da öyle. Bizi sürekli görüyorlar diye bence bide bizimkiler babayı oyun arkadaşı olarak görüyo o yüzden benim hiç suratıma bakmazlar direk oyuna başlarlar😂 geçen eşim çiçek almıştı oğlum sahiplendi babam bana aldı diye kakskskdkkd
momikaa Aklimideliricem aslında eşim evden çalışıyor onu da sürekli görüyor bizimki ama babasıyla daha güzel oynuyor sürekli onunla olmak istiyor ben sadece kişisel ihtiyaçlarını karşılayan bir yardımcı gibi hissediyorum kendimi 🥹
hunilimomy momikaa 3 yaş itibariyle o guncelleme değişiyor maalesef ki 😅 2 yasta bizimkindr babaya düşkündür suan yapisik ikiz gibiyiz bensiz bi yere gitmez babasıyla