Poyrazmom0 11 için alma diyenler var ama serinin en iyisi 11. Taş gibi telefon. Apple zaten iki ayda bir telefon çıkarıyor o yüzden kasmayın hiç bence bütçenizi. Bende 11 kullanıyorum memnunum. Ne zaman ki maddi açıdan iyi olursam o zaman üst modellere geçmeyi düşünüyorum. Bu arada Google Fotoğraflar’a fotoğraflarınızı yedekleyince, ıPhone telefondan da bu uygulamaya girip fotoğraflarınıza erişebilirsiniz.