Birprensannesii__ zeynepacar1213 Silik çizgi var gibi adet gecikmesi olmadıysa adetinizi bekleyin bence
zeynepacar1213 Taftafgiller bilmıyorm kafayı yemek uzerıym ztn zorla gorunen bı cok fazla sılık bı cızgı var gbı ama inişlah bozuktur ve ayrı uetten sprial takılı onun uzerınede hamıle kalan varmş
Taftafgiller zeynepacar1213 bi daha test yapın en garantisi kan verin bence. Sprial den hamile kalan çok var ama kaymadıysa kontrol ettirdiyseniz bi sıkıntı olmaz inşallah
Birprensannesii__ zeynepacar1213 Testin ön tarafından bakınca ya fazla batırdınız yada test bozuk bence stres yapmayın kendize adet gecikmesi oldu mu
Taftafgiller zeynepacar1213 İdrar fazla gibi bence en garanti kan verin yoktur inşallah sprial varsa endişe etmeyin ama ihtimal her zaman var