24 günlük bir bebeğim var göbek bağı düştükten sonra çok az bir miktarda kanaması oluyor nokta şeklinde bezine bulaşıyor kan acaba karnına masaj yaptığımdan dolayıdır felan dedim bugün yapmadığım halde yine kanaması oldu bu durum normal mi bilgisi olan var mı???