asyammmmmmmmmmm Herkese merhaba kızım beş aylık ve yaklaşık iki aydır kokulu ve yeşil kaka yapıyor. Çoklu besin alerjimiz var. Doktorumuz ek gıda ile kakası normale dönebiliyor dedi. Benzer durum yaşayan var mı
novellaa asyammmmmmmmmmm Hangi mamayı kullanıyorsunuz? Aleri mamalarında içeriğinden dolayı yeşil kaka oluyor benim olum 4.5 aylık 3 aydır alerji maması yiyor. 3 aydır kakası yemyeşil. Doktor normal dedi.
nuroner asyammmmmmmmmmm alerji mamalarının demir oranı yüksek , o yüzden yeşil kala yapıypr, yeşil kaka alerji belirtisi değil zaten
asyammmmmmmmmmm novellaa alfamino kullanıyoruz çocuk doktorumuz mamadan kaynaklı da alerjiden kaynaklı da olabilir deniyor. Siz hangi mamayı kullanıyorsunuz kakasında ve gazında koku oluyor mu? Bir de mamayı kullanır kullanmaz mı kaka rengi değişti? Bizim kullandıktan bir süre sonra değişti
novellaa asyammmmmmmmmmm Ben de alfamino kullanıyorum. Yavaş yavaş değişti. Koku oluyor gazında da oluyor
asyammmmmmmmmmm novellaa bunu daha öncede okumuştum alerji mamalarının kakayı yeşile boyadığını. Fakat alerji doktorumuza her sorduğumda mamadan oluyor cevabını alamıyorum bı yüzden aklımda soru işareti kalıyor
novellaa asyammmmmmmmmmm Ben doktoruma sordum mamadan olduğunu söylemişti hatta gaita testi yaptırmak istemiştim 1 hafta arayla gerek yok çok normal dedi. Şüphelendiğiniz bir durum varsa gaita(kaka) testi yaptırmak istediğinizi söyleyin herhangi bir enfeksiyon vs var mı baksınlar içiniz rahat edecekse ama mamadan kaynaklı benim oğlumunki de yemyeşil