Kızlar kızım 27 aylık ve birkaç gündür saçları çok dökülmeyi başladı. Her sabah güzelce saçlarını tarar suslerim . Ama baya baya tarakta saç kaliyor üstüme dökülüyor.
Başına gelen var mi ?
Çözüm bilen var mi ?
Ya da ne yapmam gerekiyor?
Hastane doktor aktar eczaci ne bilim işte aklıma hicbisi gelmiyor ne yapam bilgisi olan bana bilgi pilissssssss