snmyrmg Kızlar 32 günlüğüz ama gece uykusunda kendisi acıkıp uyanmıyor buraksaı ⅘ saat uyur sizin çocuklar nasıl
ebruay snmyrmg benim bebiş de 33 günlük en geç 4-5 saat sonra uyanıyor gece asla kendim uyandırmıyorum tabi kilo alması normal oldugundan kaynaklı bu, gündüz zaten uyumuyor bari gece uyusun😂😂
miranbeybi snmyrmg Benim oğlum kolik olduğu için gece gündüz uykumuz hiç yok en fazla gece 1.5 / 2 saat uyur 🤷🏻♀️
snmyrmg ebruay ya biz sarılık atlattık kilosu biraz sıkıntılıydı ama en son kontrolde artık kilo alımına başlamış tehlike kalmadı kendin uyandırma dedi ama korkuyorum 😬
ebruay Busramnida sabahdan akşama en fazla 2kez uyuyor o da zorla uykuya çok direniyor her uyuması en fazla 1.5 saat sürüyor sürmüyor gerçekten
ebruay snmyrmg kendin uyandırma dediyse uyandırma beslenme olduğu kadar uykuya da ihtiyacı var kilo alımı varsa bence sorun yok 😁