Diln Oğlum 2021 Kasım doğumlu kreşe gidecek bu sene ama 3 yaş grubuna almışlar ( ilk altı ay son altı ay diye ayrılmışlar). Acaba 4 yaş grubunda olsa daha iyi olmaz mıydı diye düşünüyorum öğretmeniyle konuştum tedirgin olmanıza gerek yok dedi
Diln minikkurttt bir yanım iyi olmuş diyor diğer tarafım büyük mü kalır 3 yaş sınıfında diye düşünüyorum