Hanımlar merhaba;
52 günlük bebeğim var, doğduğundan bu yana gazdı, kolikti derken sürekli kucakta ağlamaması için belim koptu.
Sabah 8,30 gibi kalkıyor gece 12-1 e kadar toplasınız 2 saat uyumuyor. Sizlere danışıcağım konu şimdi bebeğimin karnı tok, altı temiz, gazını çıkarmışken uyumak istememesi ve uyumadığı için sürekli ağlaması neden ? Kaçırdığım birşey mi var acaba ? 🥺