ikiaslanannesi kızım tv de ilk kez siyahi birini gördüğünde anne bu köpek mi demişti. Küçüktü, 1.5 yaşında falandı. Hayır annecim, insanlar farklı renklerdedir, o abi de siyahi, bazı başka ülkelerde kahverengi tenli, çok beyaz tenli insanlar olabiliyor demiştim. Gittim siyahi barbie aldım, diğer barbie bebeklerinin yanına koydum. Bu şekilde normalleştirdiğimi düşünüyorum