Merhabalar
Normalde ilk haftalar iki göğsümdede süt doluyordu ama bi tanesinin ucu çok acıdığından dolayı hep tek memeye odaklandım ve maalesef ki diğer mememde süt geliyor evet ama çok az hiç dolululuk hissi vermiyor hep küçük boyutta diğer göğsümde sadece süt kaynıyor …
Bu durumu yaşayıp düzelten varsa lütfen yardımcı olurmusunuz ne yapmam gerekiyor ?