Efe-defne Herkese ıyı aksamlar. Anneler yenı dogum yaptım ve milasa yenı tasındım. Mılasta ıyı bır cocuk doktoru önerebilir misiniz lutfen
BIRICIKIM Efe-defne canim izanda esma hızlı tatli bi kadın ve merhametli ama başı hep kalabalık, ben bikac kez gittim cok memnun kaldim,sevgiler
Efe-defne Glcankryyldz teşekkür ederim sagolun bır doktorla baslayıp devamedelım dıye düşündüm. Denıycem
Aren48_mom Efe-defne Göksun şekerler var biz de bi kaç kez ona gittik Esma hanım çok kalabalık oluyor değerlendirebilirsiniz