Zera Aynen gündüz de vermiyorum . İlk birkaç gün geceleri verdim sadece bir iki defa hem bu şekilde göğsümde de çok süt birikmez mastit olmasın diye. Daha sonra geceyi de bıraktırdım en son gece bi kere verdim ertesi gece hiç vermedim çok ağladı ama uyuttum bi şekilde . Sonra daha istemedi gece . Önceye nazaran uyansa da uykusu çok bölünmeden hemen sallayıp uyutuyorum