JuliJuli06 Kizlarrr oylesine sohbettt. Hic estetik ameliyati gecirdinizmi yaptirdinizmi nereye ne zaman yaptirdiniz pismanmisiniz iyikimi diyorsunuzzz ☺️☺️☺️
JuliJuli06 JuliJuli06 ilk ben baslayimm. İlk ameliyatim kepce kulak ameliyatiydi 23 yasinda yaptirdim ikinci estetik ameliyatimda meme buyutme 26 yasimda yaptirdim🤩😂 ikisindende memnunum oaram olsa daha yaptiririm biseyler heralde😂
Gamzelikiz_34 JuliJuli06 bu zaman kadar hiç yaptırmadım canım gerekte yok kaş göz kendimden çok şükür rabbime ne gerek var 😅🥰
JuliJuli06 Birdunyabircennetannesiii ben yaptirdim 6 sene gecmis ustunden iyiki yaptirmisim diyorum ya 😂
nickbulmasorunsali JuliJuli06 Ben de göğüs dikleştirme ameliyatı düşünüyorum . 🤔 Herkesin yapısı farklı ama siz ne kadar sürede iyileştiniz ? Ve ameliyat sonrası acı , ağrı , sızı çok oluyor mu ? ☺️
SheDoesntCare JuliJuli06 merhaba kulak çok zormuydu benim eşim de yaptırmak istiyor ama göze batmıyor sadece biri hafif kepçe 😂iyileşme süreci kaç gün biraz anlatır mısınız
Tatlican nnoktaa Kızenimin teyzesi erkekti kadın oldu. Kuzenlerim görüşmüyor. Ama biz çok gördük kendisini.
Aselbade JuliJuli06 ben 19 yaşımda burun estetiği oldum benim burnum baya laz burnundan beterdi kırılmıştı çok kötüydü iyikidw yaptırmışım 9 yıl olmuş o zaman 3bin 500e yapmıştım şimdi çok pahalı yaa
JuliJuli06 binnur37 😂😂 ya evet cok mantikli ama goruntusu cok irite ediyo çıkık çıkık bi tuhaf duruyo guzelide cirkinlestiriyo diyo tabi yersennn😂
JuliJuli06 Tatlican bana ters geliyor ama saygi duyuyorum boyle insanlara kimin ne yasadigini ne hissettigini bilmeden yargilamak hos degil sonucta bende yakinimda olsa gorusurdum