Merhabalar ilk doğum yaptığımda mastit oldum peşine göğüs mantarı oldum tek göğsümden süt kesildi emzirerek geri getirmeye çalışıyorum bestlak ve solgar b12 kullanıyorum önereceğiniz başka birşey var mı günden güne iştahı artıyor ve yetmemeye başladım sürekli mama desteği yapmak istemiyorum 4 ay 12 günlük kızım bir göğsümden süt gelmesi ve diğerinin çabuk dolması için ne yapabilirim güzel anneler 💕💕