Valla dinlenmeyip suyu çok içmezsem gidiyor aksın diye gözüne bakıyorum sütlüklerin 🤦🏻♀️ Süt artırıcı bi damla var suyuma ondan damlatıp sürahiyle de ne kadar su içtiğimi hesaplıyorum, mama vermemeye çok direniyorum saati bulsa da emzirmem damla damla doyana kadar bekliyorum sabır diliyorum ben ve tüm emziren annelere çok sabır Rabbim 🙏 bide eğer akmaya başlamışsa sağmaya çalışıyorum kenara gece takviye yapıyorum uyku arasında biberonla veriyorum en azından biberona alışmamış oluyor bu sayede de 😥