aayyyssee
İlk olarak çok zor bir süreç öyle söyleyim bizde atlatalı 20 gün oldu .bu arada 33 aylık oğlum Benim için o kadar zor yopratıcıydı ki anlatamam . Çnkü benim oğlum da bütün sinyaller vardı . Uzun süredir kuru kalkıyordu , bizler gibi tuvalet gidiyormuş gibi oyun yapıyordu , saklanarak tuvaletini yapıyordu , iletişimi kuvvetli konuşuyor herşeyi , birgün yıkanırken çişini yaptı az birşey ben daha önce yapmadığı için şaşırıp tepki verdim mesela tutabildiğini gördüm . Tek başına merdiven çıkabiliyor scooter binebiliyor falan . Dedim oğlum hazır bir kaç kere bizim kendi kullandığımız klozeti teklif etmiştim ama zorlamamıştım büyük düşerim diyordu sırf özensin diye klozet şeklinde lazımdık aldım . Kitaplar yapıştırsın diye stickerlar ilgisini çeksin süreç kolay ilerlesin amacın ama yok , o kadar inanıyordum güveniyordum ki sürecin bu kadar uzun yorucu olması beni hayal kırıklığına uğrattı . Çişini de zor öğrendi kaçırmaları çoktu . Sonra onu aştık kakasını 20 gün alıştırma küloduna yaptı . Neyse ki onuda aştık ama zor bir süreç hazır değilse çocuk da sizde zorlamayın . Ben bez hiç bağlamadım alışmasın diye gece kaldırmadım hiç tek tavsiyem aşırı sabır işi . Halılarımı kaldırdım ben koltuklarıma alt açma örtüsü üzerine örtü serdim sürekli yıkadım yenisini serdim . Herşey yerin de olsa birde onları temizlemek zorunda kalırdım hiç kaldıramazdım