Kızlar kızımın biri 2. sınıfa geçti. Geçen sene bulunduğumuz mahalleden başka bir mahalle ikametimizi aldırdık o mahallede istediğimiz bir okula kayıt yaptırdık küçük olan kızım da anaokuluna başladı geçen sene hiçbir sorun yoktu. Anaokulu öğretmenlerimiz kaydın birinci sınıf için otomatik düşeceğini söylediler ikinci sınıfa giden kızımın kaydı düşmüş aynı okulda ikinci sınıf olarak devam edecek. Ama bu sene birinci sınıfa geçen kızımın kaydı görünmüyor okul müdürünü aradık hiçbir okulda görünmediğini söyledi. Ama e-Okul a girdiğim zaman birinci sınıf olarak görünüyor okulunun neresi olduğunu bir türlü göremiyorum. Bunun hakkında bilgisi olan var mı acaba