Merhabalar, bebeğimin inek sütü, yumurta, tahin, avokado, şeftali alerjisi var(bağırsak tepkili olduğu için testlerde çıkmıyor benim gözlemlerim bu yönde başka varsa da tespit edemedim) haftaya 7 aylık olacak ve ben ek gıdada bir arpa boyu yol alamadım. Dönüp dolaşıp hep aynı şeyleri veriyorum havuç, patates, kabak, elma, muz, irmik… Alerji yüzünden faydalı olan hiçbir şeyi veremiyorum ve üzülüyorum bu duruma. Ayrıca bebeğim çok ilgisiz, yemiyor :( Sizler bu süreçte neler yaptınız ne yedirdiniz, önerdiğiniz tarifler varsa paylaşırsanız çok sevinirim
Bir de bebeklerinizin alerjileri ne zaman geçti?
Bizimki gibi testte çıkmayanlar geçtiğini nasıl anladınız?
Lütfen yardımcı olun