mbabygirlm Arkadaşlar atak mı ne bilmiyorum ama gece uykusu çok kısa. Derin uykuda biliyorum ama 10 dk sonra uyanıyor. Gözünü oyalayıp duruyor ama uyumuyor. Ayakta sallıyorum ağlıyor meme emiyor uyuyor 10 dk sürmüyor uyanması. Ne zaman geçer bu atak
oykununanneesi mbabygirlm öyle demeyin yine de. Çok zor evet ben de kv olmasa yapamam ama yapacak bişey de yok