queenmother_ Bu telefonları kullananlar sizce hangisi ve neden yardımcı olur musunuz kamera hangisi daha iyi
bgkrkmz queenmother_ ben iPhone 13 kullanıyorum eşime çok yakın zamanda Samsung s24 fe aldık mükemmel bir telefon yapay zeka çok ileri seviye de şarjı çok uzun gidiyor kamerası da çok çok güzel telefon görüntü olarakta güzel biz çok begendik
ylmazz Ben 13 pro kullanıyorum memnunumda esimede s24 fe aldık şarjı inanilmaz uzun gidiyor kamerasida iyi yani fiyat performans olarak çok çok iyi bence
queenmother_ ilkmutluluk17 @ylmazz teşekkür ederim yorumunuz için telefonlar hakkında bir bilgim yok elimde ki telefonun kamerasından hiç memnun değilim eşim de ıphone 13 ile s24 fe arasında seçim yapmamı söyledi bende kararsız kalıp s24 fe demiştim iyi ki onu seçmişim o zaman sağolun