Kızlar henüz bebeğim 17 günlük, devlet memuruyum doğum izinim bitince işe başlamam gerekiyor ama çocuğumu bırakacağım bir yer yok annemde kayınvalidemde çalışıyor, ne yapıcam bilmiyorum çok üzülüyorum. Ücretsiz izine çıksam ev kira tek maaşla geçim zor. Benim gibi olanlar var mı ne yaptınız?