Oğlumun 3 yaşına 1 ay kaldı. Aylardırrr 14.5 civarı. Artık zayıf söylemlerinden sıkıldım yahuuu. Boyuda 101 cm
Sabah 1 kaşarlı yumurta yaptım ekmekle yedi. Zeytin tahinpekmez kaşar salatalık az az yer
Uyumadan 1 kase muzlu cevizli bebe bisküvili yoğurt
Uyanınca 1 kase çorba, yanında makarna
Aralarda kek varsa 1 dilim yer belki, yoksa meyve mısır vs atıştırır
Akşam da kıymalı Karnabahar yedi mesela bugün ama dolu dolu tabak değil tabi. Azda ekmek yedi.
Bu 1 günlük örnek tabi, bazen köfte makarna olur, bazen ıspanak olur. Öğünleri böyle
Az mı besliyorum, kilo almaması normal mi, yoksa normal yiyor da hareketinden mi alamıyor kiloyu anlamadım.