maviummu19
Göz teması kurarak , ses tonumuz tok ama eğlenceli şekilde tane tane
-Bu çiçeğin adını merak ediyor musun?
( bekliyoruz , bir ses çıkarsa bile yeter )
-Bu bir akşamsefası.Gündüzleri uyuuur , akşam olunca uyanır.Sanırım akşam serinliğini seviyor.
-Dokunmak ister misin?
-Rengi çok güzel değil mi ? Mor bir akşamsefası
-Şimdi gidelim , akşam olduğunda tekrar gelelim.
Aa bak bir mantı.. ne kadar güzel beyaz kanatları var değil mi ? Ona seslenmek ister misin?
Hadi hoşçakal diyelim ona..
Hoşçakal martııı
Hani böyle hikayeleştirerek konuşmalıyız.
Beraber kek yaparken , hem eğlenip hem anlatabilirsin.
Bol kitap sosyalleşme ile birlikte
Elbette gün içinde sürekli böyle konuşun demiyorum🥰 mümkün değil ama belirli aralıklarda öğretmeye çalıştığınız anlarda böyle yaparsanız faydasını görürsünüz