inci86
Geçen yıl aralık ayında ehliyetimi elime aldım manuel. Aktif kullanmasamda kullanıyorum yine zamanla eliniz alışır ama tek tavsiyem boş yerlerde değilde kursa gittiğinizde hocayla sıfırdan başlamak. Ben sıfır başladım ve ikinci sınavda aldım ilkte de heyecandan kaldım