Bebegim 2 ay 10 gunluk. 2 gun önce verem,zatürre ve 6 li karma aşısı yapıldı. Ondan önce düzenli uyuyan bebeğim dün aksam asla uyumak istemedi. Katila katila agladi 2 saat boyunca asi olurken bile boyle ağlamamıştı. O kadar korktum tedirgin oldum ki anlatamam. Ateşi olmadi ama aşıdan mi bilmiyorum bu aksam da asla uyumak istemedi. Yatak odasına girdiğini anladığı anda bile basiyo çığlığı hic boyle değildi. Ne zaman geçer bu aşı etkisi normal düzenine geri döner mi?