bebiskoveannesi ben yurtdışından Globber almıştım 120 euro gibi bir fiyata. Sürüşü çok rahat çocuk çok seviyor ama kullanışlı değil bence. Uyduruk bir güneşliği var, o kadar işlevsiz ki takmıyorum bile. Ayrıca katlanmadığı için arabaya parçalarını sökerek yerleştiriyorum. Arabaya koymayacaksanız, yakın yerlerde günlük sürüşler için güzel bir ürün. Mümkünse kumaş tentelisi tercih edilmeli bence. Ben alırken hiç dikkat etmedim hata yaptım.