Ser-123 Bebeğim 8,5 aylık ve kabız zor yapıyor ıkınıyor sert kaka yapıyor ne yapabilirim çok acil lütfen
Nil59 Ser-123 aguline gaz damlası kullandım ben bitkisel canım doktor kontrolü ile kullanabilirsin 🥰 10 dakika da etkisini gösterdi her verdiğimde
Deletedmom781 Ser-123 zeytinyagi icirdim olmadi. Kulak cubugu ile uyardm okmadi en aon fitil verdim bende masaj flanda ise yaramamisti
Busraae Ser-123 canım yarım çay bardagına sıcak su koy üstüne 2 çay kasıgı nane koy demlensin suyunu süz bebegine ver anında söküyor bizede bi hemşire önermişti
Kartopu06 Ser-123 ilik sicaga yakin su birde yesil mercimek corbasi inanilmaz iyi geliyor benim bebegimde oyleydi hemen yapti dene bence ilik su sik sik ver
Nil59 Deletedmom781 sen bi dene benim söylediğmi.doktoruna masaj at sor bakalm. Gerçekten mükemmel ilaç
Deletedmom781 Nil59 biz doktoru sira aldgmizda bulamiyoruz mesaj mi 😂😂 onlarin kendilerinden haberi yok valla 4 tane doktor var ne ozel hastane ne birsy kucucuk bi hastane var. Kendi kendimizin doktoru oluyorjz mecbur
Nil59 Deletedmom781 benim doktorum da özelde canım. Ama kendi şahsş numarasını verdi bana bi sıkıntı olursa yaz diye :) ondan şey ettim :))
Nare Ser-123 canım benim bebeğimde kabızdı doktor fitil zeytinyağı pekmez ver dedi geçmedi bi şurup verdi öğlen verdim akşama düzeldi
Demirbebek Gün kurusu kayısıyı suda ışlatıp ezip içine zeytinyağ katıp ezin verin birde biz Demir-kan ilacını kestik 4 günün sonunda kendine geldi bi doktorunuza danışın
Nare Ser-123 evet canım hafif ılık olsun uyumadan önce ver dedi ama biz üst üste muz ve pilav yiyince pek işe yaramadı en son şurup verdi