Minnak_mavis Kızlar selam iki gündür kakasını yapamıyor oğlum bi dün öğlen bi kez yaptı tüm gün bi daha yok, bugün hiç yapamadı gaz damlası kullanıyorum bizimkiler sabun vs diyor uyaralım diye akıl verin ne yapayım doktora yazdım cevap vermedi hala ..ıkınıyot sürekli yavrum
Kaardelen Minnak_mavis Ben bir çay kaşığı zeytinyağı vermiştim oğlum da çok kabız olurdu ilk doğduğu aylar. Damladan çok zeytinyağının faydasını gördüm açıkçası.
ArdeninAnnesi3322 Minnak_mavis 40 çıktıktan sonra sürekli kaka yapmıyorlar. Sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal diye biliyorum. Huzursuz değilse belki kabız değildir
miladrian Minnak_mavis Kabız gibi gözükmüyor, gaz atağı olabilir mi? Benim oğlum 6 gün yapmadı. Doktor 7 güne kadar normal dedi, 7. Günün sabahında yaptı. 4. Ay a kadar 2,3 günde bir yapıyordu. Bu ay demir e başladık, şimdi günde 2 yapıyor.
acelysmom Bir çay kaşığı zeytinyağı içirin ben küçükken annem hep içirirdi rahatlardım. Doktorlar da öneriyor. Sabunda sonradan sıkıntı yapabilir tahriş gibi. Bence zeytinyağı rahatlatacaktır. Geçmiş olsun
Minnak_mavis acelysmom evet doktor şimdi yazdı bi çay kaşığı verin geçmezse glsierin kansuk demiş umarım geçer içirdim şimdi
bsra_akkaya Minnak_mavis sabah akşam verin korkmayın bir şey olmaz karnı yumşak olursa rahat yapar bende verdim ve zeyitinyağıyla vücudunu yağlıyordum masaj yapın bol bol
Minnak_mavis bsra_akkaya sabah akşam mı vereyim çok olmaz değil mi, günde bir defa mı versem bilemedim ki yapmadı hala
Minnak_mavis ArdeninAnnesi3322 evet 45 günlük haklısınız ben de öyle okudum 3/7 gün arası normalmiş yapmaması fakat bebeğim huzursuz ve sürekli ıkınıyor bu yüzden zaten ne yapsam bilemedim