Rumeysakzlkya111 ilk başta öyle oluyolar maalesef. Hepten tutup kabız olmadığı müddetçe telaş etmeyin. Biz cırtcırtlı tuvalet eğitimi kitabı, leyla tuvalete koş, elif tuvalete gidiyor diye kitaplarla destekledik. Tuvalete çizelge yaptık sticker yapıştırdık. Biz yemek yiyoruz, midemiz onları sindirip bizim için faydalı olanları hüüp diye çekiyo, çöplerde çişle kakayla bizim vücudumuzdan çıkıyo tarzında konuştuk. Hani yemek yaparken işimize yarayanları tencereye koyuyoruz, işe yaramayan kabukları çöpe atıp sonrada onları sokaktaki çöp tenekesine götürüyoruz, çöpçüler kamyonla götürüyolar ya kalıp birikince kokar gibi sebep sonuçla bağlantı kurduruyoruz. Bu ara incir zamanı bol bol yedirin. Avokado seviyosa kahvaltıda verin. Bide ilk başlarda tuvaletten kaldırınca kakayı göstermeden klozetin kapağını hemen kapatıp sifonu öyle bastırtıyodum. Ayy çişim gelmiş tuvalete koşmalıyım, karnım biraz ağrımaya başladı sanırım kaka yapmalıyım diye sözel ifadelerle kendinizinde tuvalete gittiğimizi duyurun bi şekilde.