kuzey2407 35 günlük bebeğim var eşim grip oldu bende de halsizlik var herhangi bi grip ilacı kullanamax mıyım süte geçer mi nasıl kolay atlatabilirim bebeğe geçmeden?
3kedili2bebekli kuzey2407 doktora gidin hemen ona göre ilaç veriyorlar takviye vitamin vs de veriyorlar bir de maske takın ve bol bol emzirin su an sütünüz antikor üretiyor
maygirl kuzey2407 emen bebegi mecburen haliyle emziriyoruz..doktora gdin emziren annelere gorede ilaclar war.bebekte hasta olursa olmasada bol bol emzirin emzirmenizle iyilesir kolaylikla..zaten antikor bebege sütunüzden geciyor.bol sıvi alın.el jiyeni onemli ve maske kullanin
kuzey2407 maygirl Dün bilgi amaçlı sağlık ocağındaki doktora sordum ılık içecekler tüketebilirsin ve ağrı kesici sadece dedi ama illa ki alabileceğim ilaçlar vardır dediğiniz gibi teşekkür ederim umarım yakalanmayız gribe 😊