Bebeğimle aynı yatakta (yer yatağında düşmesin diye) yatıyorduk eşim başka odada çünkü bebeğim en ufak sese uyanıyor ve eşim horluyor 6 ayından sonra duzenimiz bu şekilde oldu şimdi yatak ayırmayı düşünüyorum geniş alanda yatmaya alıştı bazen yatağın dışında buluyordum ve yerde yatmaktan heryerini ağrıdığı için kendi yatağında uyutmaya alıştırmak istiyorum deneyenlerinizin yorumlarını ne kadar sürdüğünü sürecinizi merak ediyorum