Nuriyenur Bize şansa yuvam İstanbul kreşi çıktı. Doktorumuz da illa kreşe verin dedi, konuşması geri olduğundan. Hemde az çekingen, sosyalleşmesi lazım dedi
Hazır bu fırsat gelmişken tepmek istemiyorum. Ama bende ağlayabilirim . 5 yaş olsa böyle olmazdım ben ama benimki daha 3 olacak