Ben bi kaç kez evde denedim almadı ağladı çok göğüs ucum da vardı yani doğum yaptığım yerdeki hemşire yüzünden silikon uç kullanmıştık hiç bırakmaz zannediyordum gene hastaneye gittiğim bi gün silikon ucu bırakmak istiyorum bebeğim mememi tutumuyo evde denedim dedim yardım edin dedim hemşire bebeğini al kucağına ver memeyi dedi iki zorladık aldı hemen kereta. Bak alıyormuş demek ki dedi hemşire. Ben de şaşırdım. Beni yalancı çıkardı 😂😂 o günden sonra silikon hiç kullanmadım