ruyacarboga Arkadaşlar hala aynı hissediyorum bu dünyadan değil gibi bebeğe odsklanamıyorum sanki bana ait değil gibi sanki herşey boş gibi gelmeye başladı 46 günlük olduk ne zaman geçer içimde hep kötü his var
naznisan18 ruyacarboga canım her yeni annenin hissettiği şeyleri yaşıyorsun ben dedim ya 3 aydır dalgalı bir şekilde bu hislerle boğuşuyorum geçecek inşallah çok zor hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor şu an ama geçecek allahın izniyle allaha sığın dua et bol bol bebeğine sarıl ualnız değilsin çoğu anne bu hislerle ilk zamanlar boğuşuyor canım
bal203 ruyacarboga lohusa depresyonu kesinlikle ilk bendede olmuştu kucağıma aliyordm benim değilmiş gibi halbuki çok istiyordum anne olmayı Tuvalete girip ağlıyordum ben yapamayacagim bu çocuğa kim bakacak istemiyorum diye
naznisan18 ruyacarboga ben bı ara kendım mı dogurdum acaba dıyodum beynım sulanmıstı ıyıce hep annem ılgılenıyodu sankı annem dogurmusta benım kardesım gıbı gelıyodu anne oldugumu ıdrak edemedıgım bır donem oldu emzırıp verıyodum anneme sımdı ama anneme bıle vermek ıstemıyorum herseyıyle kendım ılgılenıyorum rabbıme sukurler olsun
ruyacarboga bal203 çok haklısınız gerçekten bende ilk güne göre iyiyim tabi ki ama ara ara huzursuzluk oluyor kalbimde ruhumda rabbim başka dert vermesin